A Turizmus Trend és a Vendég&Hotel szakmai médiumok által meghírdetett ?Iránytű 2016? turisztikai kommunikációs versenyen, Digitális kampány kategóriában különdíjat nyert Sárvár új blogoldala, az Életreszóló.hu.
Az idén 11. alkalommal meghirdetett verseny legfőbb célja, hogy díjazzák az elmúlt év legjobb turisztikai kommunikációs megoldásait. A megmérettetésre hét kategóriában, közel 60 nevezés érkezett. A Sárvári TDM a digitális kampányok között indított el a blogoldalát, ami amellett, hogy kategóriájában bekerült a legjobbnak ítélt 7 megoldás közé, a zsűri különdíját is elnyerte. Az indoklás szerint a szakértők ezzel a kiváló márkaépítést jutalmazták, figyelembe véve a dizájnt, a kivitelezést és a felhasználhatóságot valamint a közösségi médiumokon közvetített kampányok esetében az adott projekt népszerűségét, a követők számát, valamint az aktivitást is.
A Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft. nemzetközi tapasztalatokra alapozva ? a közösségi tartalmakban rejlő lehetőségek kihasználásának céljából – körülbelül egy éve hozta létre az Életreszóló.hu blogoldalt. A felület célja, hogy egyéni hangvételben ismerjék meg a Sárvár iránt érdeklődők, milyen kikapcsolódási, feltöltődési és gyógyulási lehetőségeket nyújthat a város. Cél továbbá, hogy bemutassák, Sárvár már nemcsak egy hosszú hétvégés fürdőváros, hanem ennél sokkal több. Egy olyan hely, ahol a párok, a családosok is több napot tartalmasan tudnak eltölteni. ?Stratégiánk része, hogy a tartalommarketing módszereit kihasználva mutassuk meg: a szálláshelyek széles kínálatát, hiszen a prémium és a középkategóriás hotelek mellett minőségi apartmanok is szép számmal megtalálhatók itt.? – nyilatkozta Haller Ferenc a sárvári TDM ügyvezető igazgatója.
A www.eletreszolo.hu címen elérhető oldal látogatói eddig kizárólag a közösségi médiából és a keresőkből érkeztek, vagyis klasszikus hirdetési kampány nélkül, alig egy év alatt csaknem 25 ezer megtekintést ért el a felület, amelynek elkészítője és működtetője a Burkon.Média.
Forrás: TDM